Kenapa perlu beli tilam Coway: (Ciri-ciri hebat tilam Coway)

by - March 03, 2020

 irdafamilycoway   :

 Kenapa perlu beli tilam Coway: (Ciri-ciri hebat tilam Coway)

Bila anda membeli set tilam dan katil untuk kegunaan diri dan keluarga,apakah yang ada tekankan sebagai ciri-ciri pilihan.Harganya? brand atau kualitinya.Tapi jarang benar bila kita beli set tilam dan katil lengkap dengan servisnya.


Kini Coway telah muncul dengan produk tilam lengkap dengan servis setiap 4 bulan sekali dan mulai masuk pasaran Malaysia sejak awal tahun 2020 .Dengan memiliki set tilam dari COWAY ,tidur kita bagaikan di hotel 5 bintang dengan kualiti katil dan tilam yang sangat baik.

Apakah kelebihan tilam Coway ? Ciri-ciri hebat tilam coway menjadikan ia bukan hanya sebuah tilam tapi merupakan produk yang begitu premium dan eksklusif.

 Kehebatan tilam coway terbukti dengan ciri-ciri yang ada padanya

Tilam Coway diperbuat daripada 5 lapisan iaitu :


1.Anti-static Fabric

Lapisan anti-static Fabric yang berada pada topper tilam dimana ia bertujuan menstabilkan cas elektro-statik dalam badan.

Anti-static ini akan menghilangkan rasa stress anda ketika tidur kerana statik yang banyak pada badan akan dikurangkan ketika anda tidur diatas topper tilam ini.Ia akan menyerap caj statik ada badan anda.Topper ini akan di tukar 3 tahun sekali.

2.LATEX

Latex yang digunakan pada tilam coway adalah penting untuk menyokong tulang belakang agar dapat elak daripada sakit belakang dan tidur kita lebih lena tanpa sakit badan.Ia juga bebas dari allergen,hama dan bakteria.


3.MEMORY FOAM

Memory foam bertujuan untuk menahan tekanan.Walaupun anak atau pasangan anda tidur dengan keadaan lasak.Dengan adanya ciri khas memory foam ini ,ia mampu mengelakkan gangguan tidur oleh gerakan.

4.  5 ZONE POCKETED SPRING

Terdapat 5 zon lapisan yang bertujuan mengawal pergerakkan "body contour"seseorang ketika tidur diatas tilam iatu bermula dari zon head,shoulder,lumbar,knees dan legs.


5.COCONUT FIBRE

Ini adalah lapisan terakhir yang terdapat pada tilam ini.Ia bertujuan untuk mengelakkan anda berasa panas ketika tidur diatas tilam walaupun dalam keadaan cuaca panas sedang membahang.


Bertemu kita di entry selanjutnya tentang tilam coway lagi..




You May Also Like

0 comments


Terima kasih semua sudi datang dan sudi baca.
Terima kasih juga sudi membeli Coway dengan Irda.