Pacak jual coway di depan Rosyam Mart-Setiawangsa

by - February 28, 2020



Pacak adalah sejenis aktiviti coway yang tiada kos langsung.Yang diperlukan hanyalah kesungguhan,tidak malu-malu dan tahan panas .Yerlah kalau pacak ni berdiri depan kedai orang,depan bangunan mahupun depan ATM bank.Tepi gerai-gerai,mahupun masuk pasar malam dan pasar pagi.



Aktiviti ini berbeza dengan booth.Kalau booth lebih nyaman ,apalagi kalau booth di pasaraya.Lebih santai,ada produk untuk display dan ada kerusi untuk duduk.Pacak atau tebar flyers ini lebih kepada terjah dan selamba sahaja.

Walaupun nampak macam tak glamour,saya pernah lakukannya.Tak rasa malu pun.Walaupun pernah bekerja di bank berhawa dingin,saya masih berusaha untuk melakukan aktiviti pacak begini.Alhamdulilah walaupun hanya berbekalkan fliers dan berjalan-jalan sekitar kaki lima,saya pernah juga close customer di depan Rosyam-Mart Setiawangsa.

Customer ni existing dah ada penapis air,Kerana suka dan percaya produk coway terbaik,puan Qaisara ni nak beli penapis udara pula.Bila existing customer mestilah ada diskaun kan.Syaratnya,yang sebelum ni dibayar dengan baik,bila nak tambah produk lain senang sahaja dapat diskaun.

 Puan Qaisara beli penapis udara lombok yang .Penapis udara lombok memang selalu jadi pilihan oang ramai dengan kelebihannya ada RBD plasma dan boleh cover hingga 1200 sqt

Terima kasih puan,atas kepercayaan puan pada saya walaupun kita bertemu hanya di depan pasaraya.

Lama saya sudah tidak kesana,tetap saya merasa seronok dengan pengalaman .Selalunya mana-mana tempat saya pacak,pasti ada juga saya dapat 1-2 customer.Ternyata ALLAH tak pernah sia-siakan usaha saya.Di area Setiawangsa saya pernah pacak di depan CIMB,pernah dapat 2-3 customer,saya pernah pacak di Giant dapat 2-3 Customer juga.Sebenarnya jual coway ni tak susah,samada kita nak buat atau tidak sahaja.

InsyaLLAH hari ini saya bertekad untuk menjualnya dengan bersungguh-sungguh.28/2/2020 ENTRY ini disambung taip dan jam menunjukkan jam 2.17am,selepas terjaga dari lena sebentara tadi,saya sambung taip entry ini.Selepas saya menunaikan isyak dan terus tahajud.Doakan saya ya.

Doakan saya,saya ingin melakukan sesuatu dalam masa 3 bulan dan berjaya kumpul  some amount ditangan untuk target baru saya di rumah baru.Kalau berjaya saya akan share disini.heheh...insyALLAH mulai esok,saya akan gigih lagi promosi coway.InsyaALLAH ..aamin.Kalau saya tak dapat pacak dimana-mana ,saya akan jadikan medan online sebagai solusinya.




You May Also Like

0 comments


Terima kasih semua sudi datang dan sudi baca.
Terima kasih juga sudi membeli Coway dengan Irda.