Tiada lagi air batu dari air paip,lucy pilihan hati mama

by - July 14, 2019

No photo description available. 


Ini satu-satunya design COWAY favourite mama.Sebabnya ada air batu ...paling best air batu tu dah ditapis,Kadang-kadang mama ni kalau malas,air batu kat rumah ni buat dari air paip je,tu dulu lah sebelum ada penapis air coway.

RM190 sebulan,ada tapisan Air RO 0.0001 ,SEKALI tekan ada LEBIH 30 cube ais bersamaan 1 kilogram tangki simpanan ais.Juga mempunyai 7.5 liter tangki simpanan air.Hebatkan?

7.5 liter ?
air panas:1.5L
air sejuk 2.5 L
air suhu bilik 3.5 L




Image may contain: drink

Sejak penubuhan coway di KOREA pada tahun 1989 dan masuk ke Malaysia tahun 2006 dengan tagline "bring wellness" kemudian ditukar tagline tersebut kepada "We believe in Goodness "pada tahun 2013,ternyata COWAY tidak pernah berhenti menghasilkan produk yang sentiasa terbaik dan memenuhi keperluan seisi rumah penduduk Malaysia.

Senada dan seirama dengan tagline,produk LUCY ini memang bersesuaian.Design ini sangat stylish .Air batu kegemaran anak-anak lebih bersih kerana sudah ditapis

LUCY produk dari COWAY bukanlah produk biasa-biasa tetapi ia adalah keluaran berkualiti dari COWAY.Dengan adanya pusat penyelidikan dan pembangunan (R& D) sendiri di KOREA yang dengan rasminya diiktiraf sebagai DRINKING WATER QUALITY INSPECTION AGENCY yang melakukan penyelidikan menyeluruh.Akhirnya produk canggih ini tercipta hasil 250 orang saintis yang bekerja keras untuk menjadikannya ia sebuah machine penapis air yang mesra pengguna dan bermanfaat buat seisi keluarga. 

COWAY   mengisi lebih dari 1.6 juta penduduk di Malaysia bukanlah produk sembarangan.Biar alah membeli menang memakai ,maka coway memang pilihan bijak .

i.Diiktiraf halal JAKIM untuk semua produk filter luar dan dalam COWAY.
Yang ini penting tau,kalau kita beli filter yang murah di luaran,kadang-kadang kita tak pasti apakah yang diisi dalam filter tersebut.Tulang binatangkah atau apakah..BETUL TAK?


ii.Diiktiraf Water Quality Association.Pakar Kualiti Air Dunia(GOLD SEAL)

iii.Diiktiraf SIRIM Malaysia mengiut piawaian Keselamatan.

iv.Anugerah ENERGY STAR untuk penjimatan elektrik.


No photo description available.


Jadi,Jom dapatkan sekarang dari Irda ya

hp:011-23716700
email:irdagarmin@gmail.com









You May Also Like

0 comments


Terima kasih semua sudi datang dan sudi baca.
Terima kasih juga sudi membeli Coway dengan Irda.